سلام


دخترستان

سلام.من مونسم . توی نظر سنجی ها شرکت کنین و نظر یادتون نره :-)



سلام...میسی از این ک ب وبم سر زدین!!امیدوارم اوقات خوشی رو اینجا سپری

کنین!!

این پست ثابته و پستای بعدی  زیرش میان!!کامنت یادتون نره و تو نظر سنجی هم

شرکت کنین!! بای بای

__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:03---1 مهر 1392
سلام وبلاگ جالبی داری اما میتونستی قالب بهتری براش انتخاب کنی خوشال میشم به وبلاگ منم سر بزنی نظر بدی http://knapsack.loxblog.com این وبلاگمه اگه خواسی با اسم کوله پشتی لینکم کن بهم بگو تا منم لینکت کنم منتظرتم


درنا
ساعت20:19---27 شهريور 1392
سلام عزیزم من درنا هستم مدیر وبلاگ فقط عمر گل لاله!!(که فیلتر شد)
یه وب دیگه زدم چند روز پیش!!
من لینکیدمت تو هم اگه خواستی ادرسم رو توی لینکات تغییر بده(فقط عمر گل لاله با ا درس قدیمی توی لینکاته)


سمر
ساعت14:07---25 شهريور 1392
خراب لینک کردی
یه سوال داشتم کدتقلب می زنی که این قدروبلاگت پربازدیدشده


ساعت13:29---16 شهريور 1392
salam jojo ,web dokhtarone ya ghashngy dari be manm sar bezan ghol midm kgoshet myadd

سمر
ساعت18:49---11 شهريور 1392
اقرار میکنم اینجا بدون تو...


حتی برای "آه" کشیدن هم هوا کم است...


nazanin
ساعت18:17---10 مرداد 1392
بازم وبتو ترکوندی مونس خیلی وبت خوشمل شده عزیزم

زهرا
ساعت15:22---18 تير 1392
سلام منو بلینک خبرم کن بلینکمت

negin jooon
ساعت17:39---9 تير 1392
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسلام عشقم دلم برات اندازه ی سوراخ جوراب پای مورچه تنگیده یه سری هم به ما بزن

مسعود
ساعت16:48---25 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

nazi
ساعت15:09---18 خرداد 1392
salam eshgham,kheyli delam barat tang shodeeeee zendegim

بچه بد
ساعت9:54---11 خرداد 1392
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤

hazhir
ساعت12:25---4 خرداد 1392
salam mones man hazhir hastam web ghashangi dari ya sar be web man ham bezan yadaet nare va ala shab myam sorget bayyyyyy
پاسخ:عزیزم مثل اینکه درست آدرس وبت رو وارد نکردی هرچی میزنم نمیاد گلم


لیدیا
ساعت10:19---4 خرداد 1392
از وبت خوشم اومد لینکت کردم....
توهم اگه دوس داشتی بهم سربزن ولینکم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 1 خرداد 1398برچسب:,| 1:0 | مونس |